Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΣΟΥΣ ΒΕΪΚΟΥ

3,5 ολόκληρα χρόνια μετά τους ολυμπιακούς αγώνες και η ζωή στην Αθήνα γίνεται όλο και πιο ανυπόφορη. Καθημερινά, βιώνουμε μια συντονισμένη επίθεση ακόμη και στα πιο αυτονόητα δικαιώματά μας μέσα και έξω από τη δουλειά, στα πανεπιστήμια, τα σχολεία, τις γειτονιές. Βλέπουμε να εμπορευματοποιείται το περιβάλλον, να τσιμεντοποιείται η ίδια η πόλη μας, οι ελεύθεροι χώροι να λιγοστεύουν, ο πολιτισμός να εκμηδενίζεται.

Ειδικά το ζήτημα της πόλης και του περιβάλλοντος επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο, με την επιχειρούμενη Αναθεώρηση του άρθρου 24 του Συντάγματος, τις Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), το νέο Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, τις μεταολυμπιακές χρήσεις εκτάσεων και εγκαταστάσεων και τα υπόλοιπα «μεγάλα έργα». Το «όραμα» κράτους και κεφαλαίου για τη μετατροπή της Αθήνας σε μητρόπολη διεθνούς εμβέλειας δυστυχώς για εμάς, παραμένει, και ότι δεν πρόλαβαν να κάνουν με την Ολυμπιάδα θέλουν να το κάνουν τώρα.

ΓΙΑ ΤΗΝ ...ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

Mε βάση την προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση για την υπογραφή σύμβασης με την Ελληνική Εταιρία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης θα θέλαμε να θέσουμε ορισμένα ζητήματα:

Το ζήτημα της διαχείρισης των απορριμάτων και πιο συγκεκριμένα αυτό του περιορισμού των περιβαλλοντικών επιπτώσεων μέσω της διαδικασίας ανακύκλωσης αποτελεί εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα για την ενημέρωση των πολιτών και την ανάληψη πρωτοβουλιών.

Η κινητοποίηση παρολα αυτά, και ο σχεδιασμός ενός συνεκτικού και λειτουργικού συστήματος ανακύκλωσης, από την πολιτεία , κάθε άλλο παρα πειστικός είναι σχετικά με τη σοβαρότητα του συγκεκριμένου ζητήματος.

Ο αγώνας των μαθητών είναι αγώνας όλων μας

Άλλη μια σχολική και ακαδημαϊκή χρονιά ξεκίνησε, άλλη μια σκληρή μάχη βρίσκεται μπροστά μας στο χώρο της παιδείας συνολικά. Πέρσι οι δάσκαλοι ήταν αυτοί που άνοιξαν το χορό των κινητοποιήσεων, φέτος οι μαθητές, με τις καταλήψεις να έχουν εμφανιστεί και στην περιοχή μας στη Ν. Ιωνία.

Πόσα δεν έχουν γραφτεί και ειπωθεί ήδη για το μαθητικό κίνημα, από όψιμους «αναλυτές» του τοπικού τύπου, φροντιστηριάδες επί της ουσίας που θησαυρίζουν από τα προβλήματα του εκπαιδευτικού μας συστήματος, ως τη γνωστή συμμορία των καναλιών που για άλλη μια φορά έθεσαν σε κίνηση την λασπολογία του «χαβαλέ», των καταστροφών και των «υποκινητών» στα σχολεία.

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2007

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ!

Καίγεται η Ελλάδα, καίγεται η ανάσα και η ζωή μας…Μάθαμε τη γεωγραφία του αφανισμού:

Χθες ήτανε η Πάρνηθα, η Πεντέλη, ο Γράμμος, η Πίνδος και το Πήλιο. Σήμερα ολόκληρη σχεδόν η Πελοπόννησος, ο Ταΰγετος και ο Πάρνωνας, η Εύβοια, η Ήπειρος. Και ο Υμηττός για δεύτερη φορά σε ένα καλοκαίρι.200 Πυρκαγιές, πάνω από 60 νεκροί, αμέτρητα χωριά, ζώα και καλλιέργειες, εκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα δάσους χάθηκαν στις φλόγες.

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2007

Η ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ, ΖΗΤΩ ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ!

Τα ακίνητα που έταξαν να αποσύρουν, προς όφελος του περιβάλλοντος ή να παραδώσουν στο λαό για δημόσια χρήση!

Τα ακίνητα που έχτισαν χιλιάδες έλληνες και ξένοι εργάτες, πολλοί από τους οποίους εργάζονταν χωρίς ένσημα, με απλήρωτες υπερωρίες, χωρίς μέτρα ασφαλείας, με τραυματισμούς και θανάτους.

Τα Ολυμπιακά Ακίνητα ξεπήδησαν παντού, τότε που «εθνικός στόχος» ήταν η ολυμπιάδα. Σήμερα που ο «εθνικός στόχος» είναι η εμπορευματοποίηση των πάντων μας λένε ότι τα σχέδια άλλαξαν. Η διαχρονική αξία του κέρδους επιβάλλει το στυγνό «όλα για πούλημα».

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2007

Εκδήλωση - συζήτηση, Τρίτη 26 Ιουνίου, ώρα 19:30, πλατεία Σημηριώτη

ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΧΩΡΩΝ.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Ή ΧΩΡΟΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ;

Το Άλσος Βεΐκου μας αφορά όλους! Να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας

ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ

Μόλις τρία χρόνια πριν πραγματοποιήθηκε αυτό που ονομάστηκε «εθνικός στόχος», η πιο «άψογη» Ολυμπιάδα. Τότε οι κυβερνήσεις και τα glamorous αφεντικά της Αθήνας μας καλούσαν να ‘συμμετάσχουμε’ στον τρελό ρυθμό των έργων ως κομμάτι μιας μεγάλης ‘ελληνικής’ οικογένειας καταπατώντας στο όνομα του «εθνικού στόχου» όλους τους ελεύθερους χώρους πράσινου.

Ένας από αυτούς και το κτήμα Βείκου – τμήμα του χαρακτηρισμένο ως δασική έκταση παραχωρείται για την κατασκευή κλειστού γυμναστηρίου 5.000 θέσεων με τον ειδικό νόμο του ΠΑΣΟΚ (Ν.2947/2000). Ένα ακόμα ολυμπιακό ακίνητο ένα ακόμα «έργο» όπου εκεί δούλεψαν με εξοντωτικές συνθήκες πολλοί εργάτες με άθλια ωράρια, ανύπαρκτα μέτρα ασφάλειας, ακόμα και θανάτους εργαζομένων, όπως σε όλα σχεδόν τα ολυμπιακά έργα. Τώρα ήρθε και η δική του σειρά να περάσει στα χέρια ιδιωτών. Το ξεπούλημά του έγινε με τις ευλογίες των ολυμπιακών Ακινήτων Α.Ε. για 40 χρόνια στον όμιλο Χαραγκιώνη - Sonae Sierra με σκοπό τη μετατροπή του σε ένα ακόμα Mall συνολικής έκτασης 45000 τ.μ.