Στην εκδήλωση μίλησαν ο Αιμίλιος Βαζούρας, μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων Δήμου Νέας Ιωνίας, ο οποίος ανέδειξε τη χρόνια υποστελέχωση των δήμων, τις ευθύνες των δημοτικών αρχών για την υποβάθμιση των υπηρεσιών, τις βασικές πλευρές της κυβερνητικής πρότασης για τους συμβασιούχους και την ανάγκη συνέχισης του αγώνα μετά τη σημαντική απεργιακή κινητοποίηση της 24ης Απριλίου. Ο Παναγιώτης Ψαθάς, εργαζόμενος στον Δήμο Αθηναίων στη διαχείριση προγραμμάτων ΕΣΠΑ, ο οποίος αναφέρθηκε στον ρόλο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων (ΕΣΠΑ, Ταμείο Ανάκαμψης κ.ά.) ως μηχανισμών που ενισχύουν την ελαστική εργασία και μεταβάλλουν τον χαρακτήρα των κοινωνικών υπηρεσιών. Ο Γρηγόρης Δεμέστιχας, από την Επιτροπή Συμβασιούχων Δήμου Νέας Ιωνίας, ο οποίος παρουσίασε την πραγματικότητα που βιώνουν οι συμβασιούχοι, με τα πολλαπλά καθεστώτα συμβάσεων, την ανασφάλεια και τα περιορισμένα δικαιώματα, καθώς και την εμπειρία από τη συγκρότηση της Επιτροπής Συμβασιούχων και τη σημασία της κοινής δράσης εργαζομένων, μονίμων και συμβασιούχων, μαζί με τους δημότες, για τη διεκδίκηση μόνιμης εργασίας με πλήρη δικαιώματα και δημόσιων, ποιοτικών υπηρεσιών.
Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ απο την εκδήλωση/συζήτηση της "Εκτός Σχεδίου" για τις εργασιακές σχέσεις στους ΟΤΑ
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026
ΕΚΔΗΛΩΣΗ: ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ | ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ
Οι συμβασιούχοι στους δήμους συνεχίζουν να βρίσκονται αντιμέτωποι με την αβεβαιότητα και την ομηρία των διαδοχικών συμβάσεων, ενώ οι ανάγκες των δημοτικών υπηρεσιών και των κατοίκων καλύπτονται εδώ και χρόνια χάρη στη δική τους εργασία. Την ίδια στιγμή, οι δήμοι στηρίζονται όλο και περισσότερο σε ελαστικές μορφές απασχόλησης, ενώ οι μόνιμες προσλήψεις παραμένουν καθηλωμένες, με αποτέλεσμα την υποστελέχωση και την υποβάθμιση κρίσιμων υπηρεσιών.
🔻 Η μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων, χωρίς όρους και προϋποθέσεις, αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση τόσο για την υπεράσπιση του δικαιώματος στη μόνιμη και σταθερή εργασία όσο και για την ενίσχυση των δημόσιων και κοινωνικών υπηρεσιών προς όφελος εργαζομένων και δημοτών.
📣 Σας καλούμε σε εκδήλωση – συζήτηση για τις εργασιακές σχέσεις στους ΟΤΑ, τις συνέπειες της υποστελέχωσης και της ελαστικής εργασίας, αλλά και τις αναγκαίες διεκδικήσεις για την αναβάθμιση των υπηρεσιών των δήμων.
📅 Τετάρτη 24 Ιουνίου | 19:30
📍 Στο παρκάκι, στο στέκι της Εκτός Σχεδίου
📌 Νισύρου 77 & Πάτμου, Ελευθερούπολη
🎤 Ομιλητές
🔹 Αιμίλιος Βαζούρας, ΔΣ Συλλόγου Εργαζομένων Δήμου Νέας Ιωνίας
🔹 Γρηγόρης Δεμέστιχας, Επιτροπή Συμβασιούχων Δήμου Νέας Ιωνίας
🔹 Παναγιώτης Ψαθάς, εργαζόμενος Δήμου Αθηναίων, διαχείρηση προγραμμάτων ΕΣΠΑ
✊ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
➡️ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ
www.ektossxediou.blogspot.com
https://www.facebook.com/ektos.schediou
Πέμπτη 28 Μαΐου 2026
Χώροι αθλητισμού και ελεύθεροι χώροι ή ανταποδοτικότητα και ιδιωτικοποίηση
Κυριακή 3 Μαΐου 2026
Για την Φωτεινή

Από την πρώτη στιγμή ήταν μέσα στους αγώνες, πάντα μπροστά, πάντα παρούσα, να παλεύει για το καλύτερο, για το δίκιο των εργαζομένων, για μια ζωή με αξιοπρέπεια.
Ήταν άνθρωπος δυνατός, αγωνίστρια, μαχήτρια.
Στεκόταν όρθια σε κάθε δυσκολία, δίπλα στους ανθρώπους της, δίπλα στους συναδέλφους και τις συναδέλφισσές της, όχι μόνο στις εύκολες αλλά κυρίως στις δύσκολες στιγμές.
Τη θυμόμαστε πάντα με το χαμόγελο, τη ζωντάνια, την αγάπη της για τη μουσική, τους στίχους, τα γλέντια, τη ζωή.
Ήταν κοντά μας σε όλα. Στις κινητοποιήσεις, στις παρέες, στις κουβέντες, στις αγωνίες και στις μικρές στιγμές χαράς που κρατούν τους ανθρώπους όρθιους.
Αγαπούσε βαθιά την κόρη της, τη Ζωή, και μιλούσε πάντα με δύναμη και τρυφερότητα για εκείνη.
Και ακόμα κι όταν η ζωή δυσκόλευε, δεν σταμάτησε να παλεύει. Ξανακάθισε στα θρανία, γιατί πίστευε πως μπορεί πάντα να ξαναρχίσει, να ξαναπιάσει το νήμα από την αρχή. Και το πίστευε πραγματικά.
Ο ξαφνικός και τόσο άδικος χαμός της μας έχει συγκλονίσει.
Μένουν η θλίψη, ο θυμός και η αγανάκτηση όταν ένας τόσο φωτεινός άνθρωπος φεύγει τόσο πρόωρα.
Θα μας λείψει πολύ.
Σκεφτόμαστε την κόρη της, τη Ζωή, και στέλνουμε όλη μας την αγάπη και τη δύναμη στους δικούς της ανθρώπους, στους φίλους, στους συναδέλφους και σε όσους τη γνώρισαν και τη αγάπησαν.
Πέμπτη 30 Απριλίου 2026
Η προσχολική αγωγή δεν είναι «πρόγραμμα» – είναι κοινωνικό δικαίωμα
Το νέο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τους παιδικούς σταθμούς, τα ΚΔΑΠ και τις κοινωνικές δομές δεν αποτελεί μια απλή αλλαγή στη λειτουργία τους. Είναι μια βαθιά αντεργατική και αντικοινωνική τομή που επιταχύνει τη διάλυση της δημόσιας φροντίδας και μετατρέπει τις κοινωνικές ανάγκες σε «ευέλικτες υπηρεσίες», και χτυπάει ταυτόχρονα εργαζόμενους, παιδιά και λαϊκές οικογένειες.
Με πρόσχημα την «ευελιξία» και την «εξορθολογισμένη λειτουργία», η κυβέρνηση προωθεί ένα μοντέλο γενικευμένης επισφάλειας: συμβάσεις 8 και 11 μηνών, μερική απασχόληση, μητρώα εργαζομένων χωρίς καμία σταθερότητα και μισθοδοσία που εξαρτάται από τα voucher. Στην πράξη, η εργασία μετατρέπεται σε προσωρινή συνθήκη, που θα ανανεώνεται – ή θα κόβεται – ανάλογα με τη χρηματοδότηση.
Οι εργαζόμενοι στους Δημοτικούς Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς, στα ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ ΑμεΑ, αλλά και στις δημοτικές κοινωνικές δομές (ΚΗΦΗ κ.ά.), δεν είναι «προσωρινοί» ούτε «εποχικοί». Είναι αυτοί που εδώ και χρόνια κρατούν όρθιες τις δομές, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες μέσα από προγράμματα ΕΣΠΑ και διαδοχικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου.
Χωρίς το εξειδικευμένο προσωπικό – παιδαγωγούς, καθαρίστριες, μάγειρες, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους – καμία δομή δεν μπορεί να λειτουργήσει ούτε μία μέρα. Κι όμως, αυτό το απολύτως αναγκαίο προσωπικό συνεχίζει να δουλεύει σε καθεστώς διαρκούς ανασφάλειας, με το άγχος αν θα έχει δουλειά την επόμενη χρονιά.
Σε μια πολη όπως η Νέα Ιωνία με ήδη ανεπαρκείς και υποστελεχωμενες δομές, με παιδιά που αποκλείονται απο τους παιδικούς σταθμούς και εργαζομένους που καταβάλλουν υπερπροσπάθεια, το νέο νομοσχέδιο ερχεται να κανει την κατάσταση ακόμα πιο ασφυκτική
Δευτέρα 27 Απριλίου 2026
Όχι στην μετατροπή του 5ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας σε Πειραματικό
Από την μεριά μας ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμα της ΕΛΜΕ και στην σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε δηλώσαμε την αντίθεσή μας στην απόφαση του Υπουργείου και την πάγια θέση μας για Δημόσια, Δωρεάν και Ενιαία Δημόσια Παιδεία, χωρίς κατηγοριοποιήσεις και αποκλεισμούς.
Η απόφαση αυτή για την μετατροπή του 5ου Γυμνασίου σε Πειραματικό δεν έχει σκοπό την βελτίωση του Σχολείου. Στην πραγματικότητα είναι κομμάτι ενός συνολικού σχεδίου υποβάθμισης – διάλυσης της Παιδείας που , παράλληλα με την περιβόητη «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών προσπαθεί να δημιουργήσει σχολεία πολλών ταχυτήτων.
.jpg)



