Οι συμβασιούχοι στους δήμους συνεχίζουν να βρίσκονται αντιμέτωποι με την αβεβαιότητα και την ομηρία των διαδοχικών συμβάσεων, ενώ οι ανάγκες των δημοτικών υπηρεσιών και των κατοίκων καλύπτονται εδώ και χρόνια χάρη στη δική τους εργασία. Την ίδια στιγμή, οι δήμοι στηρίζονται όλο και περισσότερο σε ελαστικές μορφές απασχόλησης, ενώ οι μόνιμες προσλήψεις παραμένουν καθηλωμένες, με αποτέλεσμα την υποστελέχωση και την υποβάθμιση κρίσιμων υπηρεσιών.
🔻 Η μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων, χωρίς όρους και προϋποθέσεις, αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση τόσο για την υπεράσπιση του δικαιώματος στη μόνιμη και σταθερή εργασία όσο και για την ενίσχυση των δημόσιων και κοινωνικών υπηρεσιών προς όφελος εργαζομένων και δημοτών.
📣 Σας καλούμε σε εκδήλωση – συζήτηση για τις εργασιακές σχέσεις στους ΟΤΑ, τις συνέπειες της υποστελέχωσης και της ελαστικής εργασίας, αλλά και τις αναγκαίες διεκδικήσεις για την αναβάθμιση των υπηρεσιών των δήμων.
📅 Τετάρτη 24 Ιουνίου | 19:30
📍 Στο παρκάκι, στο στέκι της Εκτός Σχεδίου
📌 Νισύρου 77 & Πάτμου, Ελευθερούπολη
🎤 Ομιλητές
🔹 Αιμίλιος Βαζούρας, ΔΣ Συλλόγου Εργαζομένων Δήμου Νέας Ιωνίας
🔹 Γρηγόρης Δεμέστιχας, Επιτροπή Συμβασιούχων Δήμου Νέας Ιωνίας
🔹 Παναγιώτης Ψαθάς, εργαζόμενος Δήμου Αθηναίων, διαχείρηση προγραμμάτων ΕΣΠΑ
✊ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
➡️ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ
www.ektossxediou.blogspot.com
https://www.facebook.com/ektos.schediou
