Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

ΚΑΜΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΑΝΤΑΜΣ!

ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ …ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Δεν μας κάνει (δυστυχώς) εντύπωση πια, που σχεδόν καθημερινά, ακούμε, διαβάζουμε μαθαίνουμε για ακόμη έναν ελεύθερο χώρο ο οποίος καταπατείται, παραχωρείται ή διεκδικείται για εμπορική χρήση.

Σε όλο το λεκανοπέδιο οι ειδήσεις για επίθεση στους ελεύθερους χώρους με πρόσχημα την ανάπλαση συνεχώς πυκνώνουν: Ελαιώνας, Γουδί, παραλία Ελληνικού & Καλλιθέας, άλσος Βεϊκου, Λιπάσματα Δραπετσώνας, είναι κάποιοι απ’ αυτούς που παραδίδονται στην καταστροφή και τελική εξαφάνιση. Θυμηθείτε την αναθεώρηση του άρθρου 24 του Συντάγματος για τα δάση, που ανεπιτυχώς επιχειρήθηκε το περασμένο διάστημα. Ρωτήστε για τα ολυμπιακά ακίνητα και όλες τις ελεύθερες δημόσιες εκτάσεις που δόθηκαν με τις ευχές κράτους και δημοτικών αρχών για τη δημιουργία μεγαθηρίων πολυχώρων και κέντρων με εμπορικές δραστηριότητες.

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

Διήμερο Συζήτησης στο λόφο του Στρέφη, 21-22 Ιουνίου

Διήμερο συζητήσεων, «Για τη ζωή που μας αρνούνται σε μια πόλη που μας ανήκει» διοργανώνουν αντικαπιταλιστικές κινήσεις πόλεις, στο λόφο του Στρέφη (θεατράκι), στις 21 και 22 Ιούνη.

Στο επίκεντρο της συζήτησης θα βρεθούν οι αναδιαρθρώσεις στην πόλη, που ενισχύουν το καπιταλιστικό μοντέλο ανάπτυξης και εντείνουν την εκμετάλλευση κάθε ελεύθερου χώρου, η πλήρης υποταγή του φυσικού πλούτου στην αγορά γεγονός που οδηγεί στην καταστροφή του και «στρώνει το έδαφος» για πυρκαγιές όπως της Πάρνηθας της Πεντέλης και του Υμητού, οι αλλαγές στην τοπική αυτοδιοίκηση μέσα από τις διαδικασίες επιχειρηματικοποίησης της και ολοκλήρωσής της σαν τοπικό κράτος, η δημιουργία του νέου θεσμικού πλαισίου («Καποδίστριας 2») αλλά και τα μέτωπα αντίστασης το περιεχόμενο και οι μορφές οργάνωσης τους.

Δευτέρα 14 Απριλίου 2008

Νέα συνάντηση των σχημάτων και κινήσεων πόλης με αντικαπιταλιστική αναφορά στις 14/4

Στην 3η συνάντηση τοπικών σχημάτων (31/3), στην οποία συμμετείχαν 12 σχήματα, αποφασίστηκε η διοργάνωση διημερίδας με δύο θεματικές:

α) Ελεύθεροι χώροι και
β) νέος κώδικας δήμων και κοινοτήτων.

Για τη διοργάνωση της διημερίδας τα σχήματα καλούν σε συνάντηση στις 14/4.

Τέλος, για το ζήτημα της εντεινόμενης κρατικής τρομοκρατίας αποφασίστηκε η έκδοση κοινού κειμένου των σχημάτων.

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

Στα σκουπίδια η κοινωνική ασφάλιση...

Τελικά ποιο είναι το θέμα των ημερών; Ότι μας πνίξανε τα σκουπίδια ή ότι πετάξανε στη χωματερή της αγοράς και του κέρδους ένα από τα πιο θεμελιώδη δικαιώματα των εργαζομένων, αυτό δηλαδή της κοινωνικής ασφάλισης, της περίθαλψης και μιας αξιοπρεπούς σύνταξης;

Η κυβέρνηση αφού ανακοίνωσε την αντιασφαλιστική της λαίλαπα, πέρασε στη γνωστή τακτική των «συντεχνιακών λογικών» και της κινδυνολογίας. Τα κυβερνητικά στελέχη περιδιαβαίνουν τα κανάλια μιλώντας για τη δημόσια υγεία , για τη δυσωδία που έχει πνίξει την πόλη από τα σκουπίδια. και για τους επιχειρηματίες που πλήττονται από τις διακοπές του ρεύματος. Βγάζουν παράνομη και καταχρηστική την απεργία των εργαζομένων της ΔΕΗ με μηνύσεις που κατέθεσαν η κόρη της υπουργού Πετραλιά και ο τ. ΓΓ του υπουργού Αλογοσκούφη!!!!!

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

Κάλεσμα 3ης συνάντησης σχημάτων αντικαπιταλιστικής αναφοράς

Η συνάντηση των σχημάτων αντικαπιταλιστικής αναφοράς της Αθήνας, που διοργάνωσε η Αριστερή Παρέμβαση στη Ν.Σμύρνη στις 16/12/2007, ανέδειξε την ανάγκη και την διάθεση των σχημάτων να προχωρήσουν σε μια κατεύθυνση συντονισμού των δράσεων τους και την αναζήτηση μιας αντικαπιταλιστικής απάντησης στις αναδιαρθρώσεις στο χώρο που εφαρμόζονται σαν απόρροια του καπιταλιστικού μοντέλου που έχει επιλεγεί.

Στη συζήτηση πήραν μέρος 18 Σχήματα από διαφορετικές περιοχές της πόλης κάποια από τα οποία ήρθαν έχοντας συνεδριάσει με βάση το κάλεσμα και έχοντας αποφάσεις, ενώ υπήρχαν και σχήματα που πήραν μέρος ως παρατηρητές. Όλες οι τοποθετήσεις μετέφεραν τον προβληματισμό για τις προωθούμενες αλλαγές στα διάφορα σημεία και την εμπειρία από τους αγώνες που η κάθε συλλογικότητα έχει αναπτύξει ή συμμετάσχει τα τελευταία χρόνια. Διαπιστώθηκε ότι υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες στην ανάπτυξη αντιστάσεων και αγώνων απέναντι στις πολιτικές και την λογική που το κράτος και το κεφάλαιο προωθούν.