Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011

ΟΛΟΙ στην ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ στις 23 ΦΛΕΒΑΡΗ 10.30 στο Μουσείο

Να ανατρέψουμε τη “ΧΟΥΝΤΑ” των αγορών.

Κάτω η πολιτική Κυβέρνησης – Ε.Ε. - Δ.Ν.Τ. – Κεφαλαίου!

Το ότι ζούμε μια γενικευμένη επίθεση στα δικαιώματα της εργαζόμενης πλειοψηφία είναι πλέον γνωστό. Το ότι μας θεωρούν το εξιλαστήριο θύμα της κρίσης τους, καλώντας μας να πληρώσουμε για τα ελλείμματα και τα χρέη που δημιούργησε η πολιτική τους, είναι επίσης γνωστό. Το μέγεθος του θράσους τους μας ήταν ωστόσο άγνωστο μέχρι που τους είδαμε να μας ανακοινώνουν το μεγαλύτερο ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας που έγινε ποτέ στη χώρα μας, ύψους 50 δις ευρώ. Αφού έκοψαν από όπου μπορούσαν από το εργατικό εισόδημα, μας λένε ότι ίσως οι περικοπές να μην ήταν αρκετές. Οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα μπαίνουν στο στόχαστρο με την εφαρμογή επαίσχυντων επιχειρησιακών συμβάσεων. Η κοινωνική ασφάλιση μπαίνει και πάλι στο επίκεντρο των συζητήσεων της «Τρόικας» με απαίτηση αύξησης των ορίων ηλικίας  συνταξιοδότησης. Το μόνο που μπορούν να μας εγγυηθούν είναι ένα μέλλον φτώχειας και ανασφάλειας. Το μόνο που μπορούν να μας υποσχεθούν είναι περισσότερες περικοπές, περισσότερα χρόνια στη δουλειά και λιγότερα δικαιώματα.

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΚΡΙΒΑΙΝΟΥΝ ΕΝΩ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΙ
Την ίδια στιγμή που οτιδήποτε σχετίζεται με το εισόδημα των εργαζομένων έχει πάρει τον κατήφορο όλα τα υπόλοιπα φαίνεται να παίρνουν τον ανήφορο. Χαρακτηριστικότερο είναι το γεγονός της αύξησης του Φ.Π.Α. μέχρι το 23%, αυξάνοντας τις τιμές και στα βασικότερα είδη καθημερινής κατανάλωσης. Αντίστοιχες πολύ μεγάλες αυξήσεις είχαμε στα τιμολόγια των Δ.Ε.Κ.Ο. Μέσα στην τελευταία δεκαετία το πραγματικό εισόδημα των εργαζομένων ροκανίστηκε από τις αλλεπάλληλες ανατιμήσεις των προϊόντων και υπηρεσιών και φυσικά από την είσοδό μας στο πανάκριβο ευρώ. Πλέον μειώνουν και τους ονομαστικούς μισθούς.

ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ – ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ
Σε ένα νέο μπαράζ ανατιμήσεων η κυβέρνηση:
- Προχωρεί σε αύξηση της τιμής των εισιτηρίων κατά 40% σε λεωφορεία, μετρό, ηλεκτρικό, τρόλεϊ,
- Καταργεί δρομολόγια και γραμμές,
- Παραδίδει τις συγκοινωνίες σε ιδιώτες, για να εκτιναχθεί στα ύψη η τιμή των εισιτηρίων και να περικοπούν ακόμα περισσότερα δρομολόγια.
Η αύξηση των εισιτηρίων αποτελεί καθαρή πρόκληση απέναντι στους εργαζόμενους, που είναι και οι βασικοί χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς. Μας καλούν να πληρώσουμε πανάκριβα υπηρεσίες, για τις οποίες φορολογούμαστε και μάλιστα βαριά, την ίδια στιγμή που περικόπτουν μισθούς και συντάξεις, με την ανεργία και την εργασιακή ανασφάλεια να βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη της πλειοψηφίας της κοινωνίας.
Οι δημόσιες συγκοινωνίες γίνανε και αυτές «ασύμφορες», για την κυβέρνηση και την τρόικα. Είναι και αυτές πλευρά του χρέους που αυτοί δημιούργησαν και καλούμαστε να το πληρώσουμε εμείς. Προσπαθούν να μας πείσουν ότι θέλουν να νοικοκυρέψουν τα οικονομικά, να καλύψουν τα ελλείμματα και τα χρέη.

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ!
Δεν ξεχνάμε ότι είναι αυτοί που χρόνια τώρα λυμαίνονται το δημόσιο πλούτο και χαρίζουν τα πάντα στο κεφάλαιο, δίνουν τις υπερκοστολογημένες προμήθειες στους ημέτερους, χρησιμοποιούν το δημόσιο για να το απομυζούν. Αυτοί, λοιπόν, δεν έχουν δικαίωμα να επικαλούνται ότι νοιάζονται για τα ελλείμματα.
Προσπαθούν να μας πείσουν ότι για όλα φταίνε οι μισθοί των εργαζόμενων στις συγκοινωνίες.  Επιχειρούν να μας στρέψουν ενάντια στους εργαζομένους των ΜΜΜ, για να μας τσακίσουν όλους! Δεν έχουν δικαίωμα οι κυβερνώντες και τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ με τις βίλες και τα κότερα να χρησιμοποιούν τα ίδια ψεύτικα-κατασκευασμένα «στοιχεία» κάθε φορά που επιτίθενται σε ένα κλάδο με μισθούς των 1.200 και 1.500 €. Ξέρουμε ότι θέλουν να διασπάσουν τους εργαζόμενους για να μας οδηγήσουν όλους στην «εξίσωση» των 700 € και της ελαστικής, ανασφάλιστης εργασίας.
Μιλούν  για «τζαμπατζήδες», «ανεύθυνους» , για «αντικοινωνική συμπεριφορά», για «λαθρεπιβάτες».
Τζαμπατζής του μόχθου και της εργασίας μας είναι η κυβέρνηση που μειώνει μισθούς και συντάξεις, που διαλύει υγεία, παιδεία και συγκοινωνίες, που αυξάνει τις τιμές των εισιτηρίων, τα τιμολόγια της ΔΕΗ και το ΦΠΑ βασικών αγαθών.
Τζαμπατζήδες είναι οι σύντροφοι του Τσουκάτου και η SIEMENS, είναι αυτοί που αφήνουν απλήρωτες τις καθαρίστριες των γραφείων του ΠΑΣΟΚ…
Είναι οι εργολάβοι των δρόμων που υπογράφουν αποικιοκρατικές συμβάσεις με τις οποίες συμβάλλουν από 5% έως 8,5% στην κατασκευή έργων που θα εκμεταλλεύονται 100% τουλάχιστον για 30 χρόνια και απαιτούν με τα υπέρογκα διόδια τόσων χρόνων,  να πληρώσουμε εμείς τα έργα που είναι υποχρέωση του κράτους να κατασκευάσει και να συντηρεί δωρεάν για όλους τους μετακινούμενους πολίτες.
Είναι το ελληνικό δημόσιο που επιδοτεί με τα λεφτά των φορολογούμενων τις ιδιωτικές εταιρίες ακτοπλοΐας, την Olympic Air του Βγενόπουλου και τον ιδιωτικό ΟΑΣΘ.  Ενώ τα ιδιωτικά μέσα μεταφοράς επιδοτούνται μέχρι το τελευταίο ευρώ, στις δημόσιες συγκοινωνίες καταβάλλεται μόνο το 18% της προβλεπόμενης από το νόμο επιδότησης.
Ανεύθυνοι είναι αυτοί που διαλύουν τον ΟΣΕ, καταργούν δρομολόγια και αραιώνουν τις γραμμές.
Αντικοινωνική είναι η πολιτική της κυβέρνησης – ΕΕ- ΔΝΤ, η πολιτική της φτώχειας και της εξαθλίωσης για τους εργαζόμενους.
Λαθρεπιβάτες της ζωής μας είναι αυτοί που έχουν πνίξει στα χημικά, απαγορευμένα σε καιρό πολέμου, την Κερατέα και τους αγωνιζόμενους κατοίκους της για να προστατέψουν τα συμφέροντα των εργολάβων.

ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ, ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ
Η λειτουργία των δημόσιων συγκοινωνιών με τα κριτήρια της κερδοφορίας, της ανταγωνιστικότητας, του μικρότερου κόστους γίνεται σε βάρος της ποιότητας, της εξυπηρέτησης, της κάλυψης των αναγκών της μετακίνησης, των εργασιακών δικαιωμάτων. Οι συγκοινωνίες πρέπει να επιδοτούνται από τους φόρους, όπως και η παιδεία, η υγεία, και να παρέχονται δωρεάν.
Η μετακίνηση και η πλήρης κάλυψη όλων των περιοχών με ποιοτικές, γρήγορες, συχνές, αξιόπιστες, δωρεάν δημόσιες συγκοινωνίες είναι δικαίωμα των εργαζόμενων και κάθε πολίτη. Είναι μέσο και τρόπος για να αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό, το περιβαλλοντικό πρόβλημα και έχει άμεση συνάρτηση με την ποιότητα της ζωής μας στο λεκανοπέδιο.
Γι αυτό και η αύξηση των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν πρέπει να μείνει αναπάντητη. Ο δρόμος της μαζικής ανυπακοής είναι αυτός που θεωρούμε ότι μπορεί όχι απλά να στείλει ένα μήνυμα, αλλά να συγκροτήσει πραγματικές αντιστάσεις απέναντι σε μια χιονοστιβάδα αντεργατικών μέτρων που φαίνεται να μην έχει τελειωμό.

- Όπως και στα διόδια, να μην υπακούσουμε! Αλληλεγγύη μεταξύ των επιβατών. Είμαστε πολλοί, μπορούμε να επιβάλλουμε το δίκιο!
- Διεκδικούμε δημόσιες/ποιοτικές/δωρεάν συγκοινωνίες, γιατί η έννοια του κοινωνικού αγαθού είναι ασύμβατη με την παροχή αντιτίμου, γιατί οι σύγχρονες μαζικές συγκοινωνίες είναι η λύση στο κυκλοφοριακό και στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος στην πόλη.
- Κοινός αγώνας επιβατών και εργαζομένων στα ΜΜΜ. Να πληρώσουν την κρίση αυτοί που τη δημιούργησαν! Κοινή δράση των σωματείων, φορέων, επιτροπών κατοίκων, σχημάτων που αντιστέκονται.


ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 23 ΦΛΕΒΑΡΗ 10.30 πμ στο ΜΟΥΣΕΙΟ

Εκτός Σχεδίου - Αριστερή Ριζοσπαστική Κίνηση στη Νέα Ιωνία